فرصتی برای جبران

فرصتی برای جبران
پروردگارا : مرا به دنیا بر گردان تا جبران نمایم

چند وقت پیش یه روز 5 شنبه که از خواب بلند شدم تصمیم گرفتم برای اموات سوره یس بخوانم
اما همش گفتم حالا تا غروب خیلی وقت مانده حالا میخونم
هی دست دست کردم تا نزدیک اذان مغرب شد ، خیلی ناراحت شدم گفتم الان چه فایده داره که یک دفعه متوجه شدم امروز 4 شنبه بود و کلی خوشحال شدم که حتما فردا جبران میکنم

اما فردا و روزهای بعد هم آمد و من قرار خود را فراموش کردم

یه دفعه به خودم اومدم
یاد اون آیه قرآن افتادم که گنهکاران از خدا مهلت میخوان
با خودم گفتم اگر کار امروزت را به وقتش انجام ندی توی وقت اضافه کاری نمیشه کرد

مولا علی علیه السلام میفرمایند: کار امروز را به فردا نینداز که فردا هم برای خودش کاری دارد

عجب حرف شیرینی و فیلسوفانی .....
در تمامی ما ها این است که هشتمان گرو نهمان است
البته مثال بالا یک تمثیل کوچک است و قابل مقایسه نیست

اما کمی فکر لازم است

آیا برای رفتن آماده ای یا باید کوله باری ببندی.........




:: موضوعات مرتبط: عارفانه , , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسنا شکیبا
تاریخ : یک شنبه 11 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: